marți, 19 octombrie 2010

Am gasit pe apPRentice un post foarte intresant despe o companie britanica ce a avut o initiativa foarte draguta, pe care ei au numit-o putpocketing. Aceasta consta in a darui abonatilor la serviciile de internet pe care ei le presteaza cateva lire, fara ca acestia sa fie anuntati in prealabil.
Initiativa mi se pare chiar touching, daca o privesc, sa zicem, din punctul de vedere al abonatului, care la un moment dat este placut surprins... Si chiar din punctul de vedere al unei viitoare PRiste, intrucat e destul de greu sa vi in permanenta cu ceva nou pentru a atrage simpatie, si a iti consolida imaginea in conditiile economice total nefavorabile de la ora actuala.
Ma tem insa ca gestul a ramas la stadiul de ceva dragut...si atat.. E nevoie totusi de ceva mai mult.

Un comentariu:

  1. Toată ghiduşia asta e într-adevăr faină dacă în mod normal clientul e mulţumit de companie, dacă serviciile sunt de calitate etc. Deci sunt de acord că e nevoie de ceva mai mult, de un cadru general bun ca gestul lor să fie simpatic. Dacă de exemplu serviciile ar fi extrem de proaste, banii ăştia ar fi ca o semi mită, ca nuca-n perete. Dacă e totuşi ceva mai mult, ideea e superbă :)

    RăspundețiȘtergere