miercuri, 3 noiembrie 2010

Online...

Totul s-a transferat pe online. Potrivit PR agent Blog 64% din romani au acces la internet, iar 95% folosesc motoarele de cautare pentru a gasi informatii despre produsele care-i intereseaza.
Foarte greu se mai poate influenta decizia potentialului consumator de publicitate prin metode clasice, gen bannere, afise, promotii. E mult mai ieftin si mai eficient sa ajungi la publicurile produsului tau prin intermediul internetului, iar actiunile de PR bine gandite isi ating tinta printr-o investitie minora raportat la costurile implicate intr-o campanie "in strada".
Totodata, in era web 2.0 modalitatile de promovare a unui produs, si de fidelizare a clientilor sunt mult mai vaste. Social media reprezinta alternativa care prinde cel mai bine la momentul de fata. Nu stim pentru cat timp va dura acest fenomen, sau la ce nivel va ajunge, dar intre timp ideal este sa profitam de sansele pe care ni le ofera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu